Hoe we kortingen vinden, verifiëren en rangschikken

Bij Tripplo.com kun je de nieuwste kortingscodes van een reeks bedrijven vinden, vooral op het gebied van reizen. Elke maand helpen we duizenden kortingszoekers uit verschillende Europese landen om de absoluut beste en nieuwste kortingscodes te vinden van alles van reisbureaus tot online winkels. Om onze gebruikers zo tevreden mogelijk te maken en te zorgen dat alle kortingscodes en kortingen werken zoals ze zouden moeten, gebruiken we verschillende methoden. Hieronder kun je lezen over enkele van de verschillende manieren waarop we geverifieerde en werkende aanbiedingen en kortingscodes verkrijgen. En hoe we ze rangschikken.

Hoe we kortingscodes en promoties vinden

Onze gebruikers en community:

Onze gebruikers op Tripplo.com helpen ons voortdurend door feedback en informatie te geven over verschillende kortingen. Dit omvat onder andere het indienen van kortingen en kortingscodes met informatie over alles van vervaldatums tot waar de korting op van toepassing is. Maar ook door feedback te geven op reeds gepubliceerde kortingen door commentaar te schrijven of berichten naar ons te sturen. Onze gebruikers helpen ook met andere zaken die betrekking hebben op verschillende kortingscodes. Bijvoorbeeld door ons te informeren als er algemene regels en voorwaarden rond de kortingscodes van verschillende bedrijven recentelijk zijn gewijzigd.

Onze samenwerking met bedrijven via verschillende affiliate netwerken:

Tripplo.com is aangesloten bij verschillende affiliate netwerken zoals TradeDoubler, Awin, Tradetracker en dergelijke. Via deze affiliate netwerken delen bedrijven meestal hun nieuwste kortingscodes en aanbiedingen. Doordat Tripplo.com is aangesloten bij de API’s van de verschillende affiliate netwerken, kunnen we binnen enkele minuten de nieuwste en geverifieerde kortingscodes en promoties van bedrijven hier op Tripplo.com publiceren.

Onze unieke samenwerkingen met geselecteerde bedrijven:

Met geselecteerde bedrijven en online winkels gaan we unieke samenwerkingen aan die ons toegang geven tot exclusieve kortingscodes en promoties. Deze exclusieve kortingscodes publiceren we vervolgens op Tripplo.com en hebben we volledige controle over. Dit betekent dat we, door onze samenwerking, 100% zicht hebben op waar de korting op van toepassing is, hoe lang deze geldig is en andere voorwaarden.

Onze eigen zoektocht online naar de beste kortingscodes:

Hoewel we meerdere bronnen hebben om geverifieerde en werkende kortingscodes en kortingen te verkrijgen, zoeken we zelf voortdurend naar nieuwe kortingscodes en aanbiedingen. Dit kunnen kortingscodes en kortingen zijn die bedrijven en online winkels hebben gekozen om niet via affiliate netwerken te distribueren of die onze gebruikers en community nog niet met ons hebben gedeeld. We besteden elke maand honderden uren aan het vinden van goede en geverifieerde kortingscodes, kortingen en manieren om geld te besparen.

Onze abonnementen op de nieuwsbrieven van bedrijven:

Een andere strategie die we gebruiken om de nieuwste kortingen en kortingscodes te verkrijgen, is door te abonneren op de verschillende nieuwsbrieven van bedrijven. We ontvangen elke maand duizenden nieuwsbrieven die we regelmatig doorzoeken om te zien of er unieke kortingscodes en kortingen zijn die bedrijven alleen hebben gekozen om te delen met hun nieuwsbriefabonnees.

Hoe we verifiëren dat kortingscodes en promoties werken:

Wanneer we kortingscodes en kortingen publiceren, doen we alles wat we kunnen om te verifiëren dat ze werken. Zoals eerder vermeld over hoe we de kortingscodes vinden, is een goede start ervoor te zorgen dat de kortingen en kortingscodes afkomstig zijn van betrouwbare bronnen. Hoewel we over het algemeen betrouwbare bronnen hebben voor kortingen en kortingscodes, zorgen we er altijd voor dat ze onze richtlijnen volgen. Onze richtlijnen die moeten worden voldaan opdat kortingen en kortingscodes blijvend gepubliceerd worden, zijn als volgt:

  • Als het een kortingscode is en geen campagne of aanbieding, moet dit duidelijk worden vermeld in de beschrijving van de korting.
  • Als het een kortingscode is en geen campagne of aanbieding, moet er een kortingscode worden weergegeven wanneer een gebruiker klikt op “BEKIJK KORTING/KORTINGSCODE”.
  • Als het een kortingscode is en geen campagne of aanbieding, moet de kortingscode, nadat aan alle couponvoorwaarden is voldaan, een prijsverlaging in de kassa geven die overeenkomt met wat beloofd is.
  • Als het een campagne of aanbieding is en geen kortingscode, moet dit duidelijk worden vermeld in de beschrijving van de korting.
  • Als het een campagne of aanbieding is en geen kortingscode, moet de gebruiker worden doorgelinkt naar de campagne of aanbieding nadat hij op “BEKIJK KORTING/KORTINGSCODE” heeft geklikt.
  • Als het een kortingscode, campagne of aanbieding is met een vervaldatum, moet dit duidelijk worden aangegeven.
  • Als het een kortingscode, campagne of aanbieding is zonder vervaldatum, moet duidelijk worden aangegeven dat de korting geldig is tot nader order.

Hoe we kortingscodes en kortingen rangschikken:

We werken voortdurend aan het verbeteren van onze Tripplo.com en hoe we onze kortingen en kortingscodes rangschikken. Zoals het er nu uitziet, hebben we ervoor gekozen om kortingscodes en promoties te rangschikken op basis van hoe actueel ze zijn. Wanneer je een pagina bezoekt met kortingen en kortingscodes van een specifiek bedrijf, worden de kortingen in de volgende volgorde gerangschikt:

  1. We rangschikken in de eerste plaats de kortingscodes en aanbiedingen die we vermelden op basis van hun vervaldatum. Hoe dichter bij de vervaldatum, hoe hoger een campagne of kortingscode zal verschijnen.
  2. Als er geen vervaldatum is voor een campagne of kortingscode, worden ze gerangschikt op basis van hoe nieuw ze zijn. Hoe nieuwer, hoe hoger ze zullen verschijnen.